Kategorie
- Rękawice antystatyczne
- Spodnie robocze - do pasa
- Buty robocze - trzewiki
- Asekuracja i bezpieczeństwo
- Okulary i osłony
- Ręczniki i ściereczki
- Kaski budowlane
- Czapki, szale, apaszki
- Fartuchy i zapaski wiązane
- Apteczki i wyposażenie
- NADRUKI, SUBLIMACJA, HAFT
- Słuchawki i zatyczki
- Nakolanniki - ochrona kolan
- Spodnie robocze - ogrodniczki
- Torebki strunowe
- Szotki i miotły
- Taśmy budowlane
- Bluzy (zapinane)
- Znaki i tablice BHP
- Torby narzędziowe
- Bielizna, skarpety, wkładki
- Koszule robocze
- Bezrękawniki i kamizelki
- Kurtki przeciwdeszczowe i membranowe
- Koszulki robocze
- Spódnice robocze
- Fartuchy,kitle, tuniki
- Maseczki i maski
- Kurtki robocze ocieplane
- Czystość i porządek
- Artykuły przemysłowe
- Klapki, kapcie, drewniaki
- Bluzy polarowe
- Kombinezony ochronne
- Bluzy (przez głowę)
- Gaśnice i PPOŻ
- Softshelle i membrany
- Bezpieczeństwo ruchu
- Buty robocze - półbuty
- Buty robocze - sandały
- Buty robocze - kalosze
- Rękawice spawalnicze
- Rękawice skórzane
- Rękawice antyprzecięciowe
- Rękawice gumowe i z tworzyw
- Rękawice ocieplane
- Rękawice powlekane nitrylem
- Rękawice powlekane lateksem
- Rękawice powlekane PCV
- Rękawice powlekane poliuretanem
- Rękawice jednorazowe
- Buty robocze - ocieplane
- Spodnie robocze - krótkie 3/4
- Budowa
- Instalacje i naprawy
- Obsługa
- Remonty i wykończenia
- Wyposażenie wnętrz
- Pozostałe
Procedura reklamacyjna
GWARANCJA
Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
REKLAMACJA
Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
[Reklamacje]
Wszystkie produkty dostępne w libres.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera) jak też za wady które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
10.1 Jeżeli Klientem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę
10.2 Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną, telefonicznie lub pocztą tradycyjną. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy. .
Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca
[Adres do zgłoszeń]
W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić żądanie zwrotu pieniędzy, odstąpienie od umowy, oświadczenia lub reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
przesłać zgłoszenie na adres mailowy: bhp@siwydtp.pl
przesłać zgłoszenie na adres DARIUSZ PAWLAK AGENCJA SIWY DTP ul. WALTERA 6; 07-410 OSTROŁĘKA – ZABRODZIE.
W zgłoszeniu prosimy precyzyjnie określić jego rodzaj , okoliczności uprawniające do jego złożenia i jeżeli to wymagane na podstawie powyższych przepisów przyczynę zgłoszenia.